Sista njutningen

Suck! Ja så får jag faktiskt säga nu utan att någon ska klaga! Jag sitter och njuter mina sista timmar av ledigheten. För imorgonbitti är det dags för arbete igen. Ja det är faktiskt synd om mig! Behöva gå upp halv 5 igen. Det är tufft när man sovit framåt 9 varje dag. Tyck synd om mig.
Men ska ändå bli lite skönt att komma ut och göra något. Lite drygt att sitta hemma så länge också utan att göra något.
Idag var det Ullared som gällde. Köpte väl inget speciellt. Fast köpte min första blueray film idag. Var tvungen att se om det är så bra kvalité som det sägs. Och jag avnjöt den med Christoffer för en stund sedan. Och ja det var bättre än dvd det var det men inte mer. Filmen var "300" om någon undrade. Förövrigt den bästa film som någonsin gjorts!

Har kommit på mig själv med att alltid gå in på samma internet sidor och i samma ordning också. Börjar nerifrån på favorit listan och jobbar mig uppåt. Blir alltid samma ordning. Då vet jag att jag inte missat någon blogg eller sida. Visst är jag störd?

Nej nu är det Sverige Pussas och Kramas och sedan Myggan innan det blir sömn. Hörs!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0