Stockholm, Simple plan, Rami Shaaban och en vinnande dansare

Ja äntligen är bloggen uppe igen. Blev lite besviken i söndags kväll när man inte kunde skriva om den underbara helgen. Så får ta igen det idag.

Helgen såg ungefär ut som rubriken lyder. Alltså inte helt fel.
Jag och älsk satte oss i bilen lunchtid i fredas för att åka till Stockholm för en underbar helg tillsammans. Och underbar det blev den verkligen! Efter en lång bilresa anlände vi till Stockholm och hotellet i Älvsjö. Efter att ha varit inne och vänt innanför betalstationerna och vänt eftersom vi körde fel hittade vi tillslut till hotellet. Hotellet var verkligen inget att klaga på! Kanonfint! Så jag vil här rekomendera Rica Talk Hotel. Relativt nybyggt och väldigt modernt hotell. Fredagen blev rätt lugn. Vi gick ut och käkade god mat på en restaurang i Älvsjö. Sen var det mys på hotellet och självklart Let's Dance finalen. Som i alla fall jag orkade se hela. Madde var lite för trött för att se upplösningen.
Uppstigning på lördagen ganska tidigt för att hinna med så mycket shopping som möjligt. God frukost blev det innan vi begav oss in i smeten. Det blev lite shoppat. Jag själv shoppade för ca 1800 medan madde handlade för över de dubbla. Men ja det är kul att shoppa! En kändis fick vi också se. Påväg från Gallerian till NK mötte vi Let's Dance Tobbe. Och håll i er nu ni som kanske inte trodde detta: Han har pojkvän så ni som fantiserat om honom kan ju hitta någon annan att drömma om nu ;) Sen tillbaks till hotellet en stund innan vi åkte in igen för att äta och sedan ta oss ut till Djurgården och Cirkus. Simple Plan var riktigt bra! Men även förbandet. Elliot Minor. Det är verkligen ett band som är värt att lyssna på. Sedan tillbaks till hotellet i en fullproppad buss!
Trötta som vi var efter en lång shoppingdag slocknade vi ganska fort. Och jag vet inte om det var så bra. För vi glömde helt av att man skulle ställa om klockorna. Så vi vaknade rätt sent på söndagen. Halv elva och frukosten slutade serveras kl elva. Men vi hann. Och vi var inte de enda som steg ur sängen sent. Det gjorde även landslagsmålvakten Rami Shaaban som tydligen bodde på hotellet tillsammans med sin flickvän och deras bebis. Sedan var det packning och hemfärd.

Så jag får ta och tacka min underbara flickvän för en fantastisk helg! Vill göra om det snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0