Vad är pågång?

Jag sitter här och är lite smått sur faktiskt. Sur på min dator som verkar fått ett litet spratt! För det första så är mitt virusprogram konstigt. Det är tydligen föråldrat och det hjälper inte att hämta uppdateringar eller installera om det. Hm vad göra? Sedan är det också MSN som är lite konstigt. Jag kan inte längra logga in från min dator. Testade på min brorsas dator och där gick det fin fint.
Som sagt ny dator snart!

Nåväl ikväll ska det bli trevligt. Grabbarna kommer hit och vi kör lite förfest för att sedan faktiskt åka till Jönköping för att testa den staden. Ska bli trevligt.
Hoppas ni också får en trevlig kväll och drick inte fööör mycket!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0