Äntligen ägd!

Ja godmorgon gott folk. Här sitter jag hemma. Borde vara på jobbet nu. Om jag hade varit frisk vill säga. Men nu är man ju inte det. Halsont och feber. Men jag tror febern har avtagit nu. Så det är bara fruktansvärt ont i halsen kvar. Så får se om man jobbar imorn. Känns så surt att förlora dessa pengar. Det handlar ju ändå om ca 2000 kr.
Hade gärna legat och sovit fortfarande kan jag säga. Men så blev det inte heller. Sotarn skulle komma på besök. Och han har sin väg rakt genom mitt rum påväg till pannrummet. Och ligga i sängen när han kommer inspringande är väl kanske ingen höjdare. Han skulle komma mellan 8-10 enligt pappret vi fått. Så morsan väckte mig när hon gick till jobbet vid 7. Sen tänkte jag de att jag kan väl ligga kvar till lite innan 8. Sagt och gjort. Men kl tjugo i 8 kommer han! Tro fan att han skulle komma tidigare. Där ligger jag och har det gott i sängen. Jaja det är väl sånt man får ta.
Men jag är glad för en sak jag inte missade nu när jag fick gå upp såhär tidigt. VINN ADAMS PENGAR! Det är nog det bästa man kan lyssna på på morgonen. Och oftast så blir det ju tyvär så att Adam äger lyssnarna som ringer in. MEN idag blev det verkligen inte så. En febersjuk smålläning ringer in och allvarligt äger Adam totalt! Han utklassas med hela 9-5. Så får det gärna vara fler dagar. Adam är lite väl kaxig tycker jag.

Lyssnade förresten på Äntligen Morgon när Christer Björkman var där i tisdags. Och vet ni vad jag och han har gemensamt? Ja inte är det läggningen som tur är. Men det är att vi båda har lika svårt för att vakna. Han kommer ofta försent till allt som är på morgonen. Och han har även 3 klockor som väcker honom på morgonen. Det liknar väldigt mycket mig. Men jag har i och för sig inte sovit 31 timmar i sträck som han hade gjort. Hans föräldrar hade sagt en gång i tiden att vi låter honom sova så får vi se hur länge han sover. 31 timmar blev det! Det är ju praktiskt taget omöjligt att sova så länge! Men så är han ju Christer Björkman.


Alles for nu ha de


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0