Cacao Creme

Ja så heter min nya favoritdryck i automaten på jobbet. Har hela tiden innan bara druckit vanligt kaffe. Men idag tänkte jag det att man kanske skulle testa lite annat som finns att välja på. Och dagens test gick till Cacao Creme. Och ja gud så god den var! Drack nog 3 koppar inom loppet av 1 timme. Vad ska testas imorn? Hm kommer inte riktigt ihåg vad som finns mer men något ska det bli. För övrigt så är det sista arbetsdagen imorn för denna veckan. Alltid lika skönt även om det är skönast att faktiskt jobba fredag förmiddag också. För då är man ändå ledig på kvällarna. Men klart de är skönt att sova länge på fredagen något som man inte kan om man jobbar.

Helgen vet jag faktiskt inte vad den har att bjuda på. Men på lördag är det 4 månader för mig och my babe. Så ska väl göra något tillsammans hoppas jag. Mys! Annars får vi se vad helgen har att bjuda på. Kalle var ett väldigt bra tag sedan man träffade. Känns som att de är dags att man träffar honom.

See ya!

<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Den är riktigt god. Kan också ta flera sådana per dag. Men sen tänker man ju på att det kan ha väldigt många kalorier =S

2009-02-19 @ 09:46:32
URL: http://kratzek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0