Du är det roliga i hasch

Ja gårdagens framförande av Björn Gustavsson i melodifestivalen var helt otroligt roligt! Och jag säger som många andra sagt. Hade han ställt upp med den låten hade den gått vidare till finalen utan vidare! Jag menar FRIDA??? Vad va de för skräp? Det finns för många skåningar i detta avlånga land. Isaksson och Eksobar var mycket mer värda en finalplats. Men BWO var ändå en klass för sig. Riktigt bra.

Klockan närmar sig fem och hela dagen har snart gått. Jag sov bort hela förmiddagen. Vaknade nångång efter tolv i maddes säng helt ensam. Madde hade gått upp redan vid sju nångång för att börja jobba kl 8. Så jag fick sova vidare vilket var väldigt skönt. Men jag tror nästan att jag sov för länge. Var väldigt trött när man gick upp för att äta. Så man får väl skylla sig själv. Resten av dagen får väl bli lugn som resten av helgen har varit. Dags för andra skift nästa vecka. Och imorgon är det löningsdags. Och en extra stor fet lön blev det. Så det blir nog till att bege sig till Elgiganten och införskaffa sig ett Playstation 3. Skulle va kul att äga ett sådant. Får se hur det blir.

Das war alles.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0