Färgglatt

Har visst varit lite dåligt med bloggandet de senaste dagarna har jag märkt. Får ta och styra upp det nu. Men det finns anledning till att det varit lite tomt. Det känns som att jag har haft fullt upp varje dag även om jag kanske inte har det. Men så är det i alla fall. Ska försöka knåpa ihop något varje dag. Det ska jag nog lyckas med.

Nåväl. Dagen har varit väldigt bra tycker jag! Fick ju vakna upp vid älsklingens sida. Alltid lika underbart! Dessutom fick jag sovmorgon. Började inte förrän sju idag eftersom jag hade traverskurs. (för er som inte vet vad det är för något: http://www.konecranes.fr/images/liens.jpg) Idag var det praktik som gällde. Men mycket till praktisk körning tycker jag inte det var. Körde väl sammanlagt 10-15 min. Sen gick man och kollade när alla andra körde. Och eftersom att jag tillsammans med 2 andra kunde köra sedan innan fick vi gå hem vid 11 för att slippa se dom som var lite oerfarna köra. Så kom hem från jobbet vid kvart över elva. Det är väldigt fint att gå hem så tidigt men fortfarande få betalt ända fram till kl 16. Kom hem och slängde på mig träningskläderna och fick med mig Christoffer också och träna en timme. Sedan kom Madde och Lisa på kaffe här hemma. Trevligt. Sen var det bara att slänga sig i duschen innan fidde kom hit. Anledningen till det var att det var dags för en tripp till Jönköping. Biljetter till Simple Plan skulle hämtas. Big Mac skulle ätas och Mattor skulle köpas. MEN mattor blev det inget med. Fanns en sort jag ville ha men fanns bara i vit och jag tror inte det är så bra att köpa en vit matta. Så får vänta tills den kommer in i svart. Men det shoppades ändå lite grann. Gick på IKEA och två nya tidningssamlare blev inköpta tillsammans med en papperskorg i samma serie.
Vi gick även i både sko och klädbutiker. Och i just en skobutik inhandlades dessa skor:
Vilka jag blev helt fast av direkt! Märke är Vagabond och priset var endast 599! Inte ofta så "billiga" skor inhandlas av mig. Men varför ska det alltid vara dyrt?

Om ni vill finns jag här imorn igen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0