Good reason

Tycker jag blivit lite dålig på att blogga igen. Inte alls bra! Men jag tycker faktiskt jag har haft anledning till det de två senaste dagarna. Var och införskaffade ett playstation 3 igår så den mesta tiden har gått till det faktiskt. Riktigt kul! Och nästa gång det blir fest eller förfest ska jag visa att jag är kung på Singstar. I alla fall Coldplay - Fix you. Var så säkra! Snart dags för jobbet igen. Tänkte beställa klipptid innan men det visade sig att dom ahde lunchstängt mellan kl 12 och 13 så det blev inget med det idag. Får väl ta det en annan dag helt enkelt. Tycker det är dags att klippa sig. Svårt att få till något bra med håret.
Ska försöka med en update efter jobbet med.

Ha det!

<3

Kommentarer
Postat av: Larsson

JAG KNÄCKER DIG PÅ COLDPLAY!

2008-02-26 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0