Grattis

Hej bloggen. Så nu är det allt slut på mina tråkiga och dåliga inlägg. Dags för lite roliga saker.
Jag kom hem för en stund sedan från Madde som hade gldjen att få fylla år idag. Hela 19 år. Grattis älskling! Och jag måste säga att jag älskar att överlämna presenter. Det är alltid lika kul och se reaktionerna. Och idag var det väldigt kul. Hon blev väldigt nöjd. Kan väl ta och avslöja vad det blev. Eftersom att det var alla hjärtans dag igår och jag inte fick möjlighet att träffa henne fick jag överlämna den idag. Det var ett halsband. Väldigt fint och ja jag tycker att de passade henne. Födelsedagspresenten är nog den som jag ändå blev mest nöjd över. Jag har beställt två biljetter till Simple Plan i Stockholm den 29 mars. Och i presenten ingår hotellvistelse. Och det verkar som att hon blev väldigt glad över den presenten. Mitt älskade Simpla plan fan ;) Oj ovanligt med smileyes i min blogg kom jag på nu. Det blev också tårtätning. Prinsesstårta vilket var mums. Till och med jag fick present dagen till ära. En alla hjärtans dags present. Blev väldigt glad. En tavla Madde hade gjort. Glädje behöver verkligen inte vara dyr. Blir så glad över sådana saker! Men typiskt mig så glömde jag kvar den. Men när jag har fått hem den åker den upp på vägen direkt! Du är så söt!

Kvällen vet jag inte vad den erbjuder. Blir väl en lugn kväll skulle jag tippa på.

Kom också att tänka på att jag började med dagens pryl här i bloggen förra veckan. Men det blev visst en engångsföretelse. Förlåt men så blir det. Men jag tror inte någon blev ledsen i ögat för det.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0