Hälsokontroll

Lovade ju faktiskt ett litet inlägg idag också så får ju ta och hålla mina löften. Så vad har denna torsdag innehållit. Inte speciellt mycket kanske. Jobbet som vanligt idag. Trodde jag. Men helt vanlig arbetsdag var det inte riktigt. Vosade sig att man skulle ha hälsoundersökning på företagshälsan. Så det var ju bara att ge sig iväg dit vid kvart över ett. Blodprov för massa olika saker. kolla blodtryck längd och vikt. Och massa annat snack om kost och vanor. Sedan var det också konditionstest. Cykla i 6 minuter i lagom tempo. Visade sig att man hade inte världens bästa kondition. Men det är just det jag håller på att ändra på! Blev inget tränande idag eftersom jag kom hem lite senare från jobbet och det är inte kul att träna när det är för mycket folk på gymmet. Så det får bli när jag kommer hem vid 12 imorgon istället. Då tror jag att jag ska ta och köra en rejäl träning på ungefär 2 timmar. Lite mer löpning och massa mage och armar. Så får det bli! Sedan framåt kvällningen bär det av till Halmstad för bio med älsk, christoffer och linn. Ska bli trevligt!
Nu ska jag spana lite på Efterlyst. Se om det finns några busar man känner igen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0