Helt vanlig dag?

Idag är det den 14 Februari. Och vad är det för dag? Hm jadu. Det är en torsdag. Det är sista arbetsdagen för veckan. Valentin har namnsdag. Det är dagen innan min älsklings födelsedag. Annars kan jag inte komma på något mer speciellt med denna normala torsdag.
Nämen oj. Jag glömde visst det viktigaste. Det är ju alla hjärtans dag! Hur kunde jag vara så dum att glömma den.
Nejdå den har jag inte glömt. En sådan viktig dag kan man inte glömma. Eller är den så viktig? Är det inte en dag som alla butiker bara har uppfunnit för att öka försäljningen av kärlekspresenter? Men jag klagar inte. Det kan vara kul med en sådan dag en gång om året då man uppskattar varandra lite extra. Tyvär är det ju så att jag ska jobba denna dag. Så det blir inte något speciellt för min del. Mer än att min älskade kommer till jobbet en liten sväng. Så jag får möjlighet att överlämna hennes alla hjärtans dags present. Har haft lite beslutsångest om vilken present hon ska få idag eftersom hon fyller år imorgon. Men jag har nu kommit på vilken som ska bli vilken. Och jag tror hon kommer bli väldigt glad för båda. Jag är rätt övertygad om det.

Men annars har det väl inte hänt något nytt.

Ha en bra alla hjärtans dag och ta hand om alla ni tycker om!

Du finns i mina tankar hela tiden! <3

Kommentarer
Postat av: madde

ooooh jag är helt nyfiken!! :D hihihihi ^^ klart jag kommer bli glad, blir glad för vad som helst, eller haha nästan :P

2008-02-14 @ 22:42:53
URL: http://maaddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0