Hjälp!

Vad är dt här? Vad har det tagit åt mig? är jag uppe i fyra inlägg på 2 dagar nu? Jag tror det. Hm jag känner mig lite som Fidde nu. Hoppas det inte gör något. Fast det kanske bara är uttråkande att läsa min sörja. Vad vet jag. Men det är ju alltid i alla fall 5-10 st som läser varje dag. Så jätte tråkigt kan det ju inte vara.

Jaha vad blev det av den här fredagskvällen då? Inte ett skit faktiskt. Alla är upptagna med annat. Så här sitter jag och har det tråkigt. Så då kan man ju passa på att vara lite sociala mot sina föräldrar som man sällan är. Det lär väl innebära att det är På Spåret som gäller. Men jag klagar väl inte på det. Rätt underhållande. Hoppas det blir ställen man kan något om. (vet att jag troligtvis kommer få någon som kallar mig gubbe nu men va fan gör det ;) ).
Sedan är det ju Hjälp! också. Det får man ju inte missa. Även om det har gått ner sig lite nu när dom bytt ut Robert mot nån jobbig receptionist istället. Men den misslyckade självmärdaren är alltid lika omtyckt.
Så ser väl min kväll ut ja.

Ha det fint

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0