I'll be there!

Nu sitter jag här i min ensamhet. Trodde jag inte att jag skulle behöva göra men så blev det. Men jag förstår faktiskt henne. Jag tycker så synd om henne. Behöva vara ifrån det som hon tycker om så mycket. Jag hoppas verkligen det blir bättre snabbt så du kan återgå till träningen och regera hela divison 3 framåt sommaren!
Stöttar dig!

Har precis skådat spektaklet melodifestivalen och jag vet inte men jag blev lite besviken på resultatet. Lasse Lindh som jag anser var klart bäst var i alla fall värd en andra chansen plats! Förstår inte riktigt hur andra generationens invandrare kunde ta sig vidare till andra omgången. Men det är ju så mycket som är oförsteligt.
Jaja inte mycket att göra åt den saken.

Nu ska jag vänta på att Christoffer slutar så ska vi ta en sväng till Niklas och se om det är något röj där. Sedan blir det nog hem och kolla på någon film. Har kommit underfund med att det finns en hel del nya western filmer som är av bra klass. Så det blir nog en sådan rulle. Återstår att se.

See ya

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0