Rubrik

Jag vet inte vad det är. Men ofta när jag kommer hem från jobbet är jag så otroligt nere. Vet gentligen inte varför. Finns vissa tankar som dyker upp lite då och då. Särskilt den senaste veckan. Skulle bara kunna börja släppa tårar utför kinderna när som helst. Men jag tror huvudorsaken till allt detta är att jag är trött och att jag känner så stor saknad! Skulle kunna säga att det är för mycket jobb och för lite ledighet. Jobbigt med 2 skift! 
Suck! 
Dagen blev inte riktigt som man tänkt sig men va fan de kommer nya dagar. 

Från början var det meningen att de skulle bli ett kul inlägg men det resulterade i detta. Förlåt.. Ska skriva det roliga inlägget imorn. 

Vet inte vad det är med mig...

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0