Sen söndagsmorgon

Söndag har det blivit. Och jag har i princip precis gått upp. Ja det blev visst att man sov lite länge. Usch känns som bortkastad tid plus att det lär dröja innan man somnar ikväll. Inte bra när man ska upp så tidigt imorn. Men det får man väl leva med. Dagen erbjuder väl kanske inte så himla mycket men om en stund ska jag smaska i mig några wallenbergare! MUMS! Finns det något bättre? Jag är faktiskt lite tveksam. Riktigt gott är det. Sedan ska jag följa med och förtära några semlor hos mormor och morfar som var ett tags edan man träffade. Inte träffat morfar sedan han kom hem från sjukhuset. Så det ska väl bli lite trevligt.
Sedan hoppas jag också lite på att få träffa min favorit! Hoppas på det i alla fall. Och hoppet är ju det sista som överger en ;)

Ha de fint

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0