Rent Fordon

Värdelös det är vad jag har varit de senaste 5-6 dagarna med det här såkallde bloggandet. Men det skiter jag i. Ibland har man annat för sig och ibland har man helt enkelt inget att dela med sig av.

Men idag minsann. Idag har jag något att skriva. Tror jag..
Jag har varit väldigt arbetsam idag tycker jag. Jag har lagt ner hela 4 timmar på bilen! Den har blivit skinande ren och står nu ute i solen och skiner ikapp med den. Jag har tvättat den ordentligt både inne och utanpå. Ska bli kul och se hur länge den får vara så fin. Utsidan lär vara så fin tills jag åker till Madde nästa gång. Och det vet man aldrig när det blir. Men det är skitsamma. Men inuti lär den förhoppningsvis vara fin lite längre. Men fy fan så den såg ut. Baksätet var rena katastrofen! Men det är lite kul faktiskt. Man märker vilka som har suttit var. Jag är ganska säker på att niklas har suttit på vänster sida. Det var där jag hittade mest godispapper plus hundhår. Så det antar jag är han som har suttit där. Men det var också mycket godispapper på häger sida så det borde vara Christoffer som suttit där. Men man hittar också lite mer otrevliga saker. Någon som har kletat en snorbuse(!!!) på höger baksäte. Kan jag inte svara på vem det är. Men nu är den skinande ren och allt sådant är borta! Man upptäcker även saker man inte visste fanns i bilen. T,ex upptäckte jag att jag har drickahållae i baksätet också. Hade jag ingen aning om. Sedan upptäckte jag att ag hade nerfällbara säten. Trodde jag inte heller. Men det kanske alla bilar har? Men i alla fall. Den har aldrig varit så ren och fin!

Ha det!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0