Sex på bio

Jaha nu trillade jag visst in här. Datorn stod på när jag kom hem och då kan jag ju passa på att slänga in ett nattinlägg.

Precis hemkommen från Halmstad där jag, madde, christoffer och linn har varit på bio och ätit. Började med mat och tja det var väl rätt okej även om jag råkade få en riktigt seg kossa! Men va fan man kan ju inte få allt här i världen. Det var nog inte sämre än maddes pepparkakskebabsås.
Därefter var det bio som gällde. Och vad såg vi? Jo vi såg Sex And The City. Jag vet vad ni tänker nu. Tjejfilm tänker ni. Men jag tycker inte att det var så farligt. Den var faktiskt bra och rolig många stunder. Men okej det är ju väldigt mycket tjejsnack och sådant men det är ingen fara faktiskt. Så även om du är kille så är det ingen fara. Du kan gå och se den utan att skämmas. Den kan väl få en tja 4 av 5 stjärnor. Inte illa va?

<3

Kommentarer
Postat av: HIHIHIHIHI

ANDREAS! SVARA MIG DÅE! För hilvititiii. Jag har en shetlandsponny som står här ute.. Kom hit med pappeeeeeeeer. Vi brukar schlå varann me spoade

2008-07-16 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0