Tisdag 29 Juli

Jag sitter här nu inne på min sista semester vecka och undrar var sjutton har semestern tagit vägen? Det har gått fort men ändå poå något sätt har den gått långsamt. Har inte gjort så mycket så det har väl saktat upp tiden lite skulle jag tro.
Jag sitter också och har beslutsångest. Ska jag dra av plasten eller inte? Det är den stora frågan. Fick nämligen min nya mobil idag. Fucking love it! Och ni vet den där plasten som alltid sitter över alla displayer. Den man alltid vill spara så länge som möjligt. Ska jag dra loss den eller inte? Vill gärna behålla den på ett tag tlll men den ser inte lika snygg ut med den på heller. Så hur ska jag göra? Usch vilka i-landsproblem jag har!

Igår var en trevlig dag faktiskt. Även om det inte blev riktigt som planerat. Men det blir det ju aldrig när man planerar. Fest hos mig var det tänkt. Men flera avhopp i sista stund gjorde att det blev ganska avslaget. Men vi var ändå sju stycken som satt och snackade och hade trevligt. Sedan fick jag idén om att vi kunde dra till Halmstad och Club Monday. Och så blev det. Jag, Larsson, Bröderna Karlsson och Johanna begav oss dit och oj vad kul det var! Grymt ställe! Vilket drag! Att vi aldrig varit där innan. På hemvägen fick endel av oss lite dåligt samvete dock då Kalle råkade köra på en stackars hare som inte hade en suck när han kom och blåste över honom med däcket. Stackars lilla hare!

Nej nu ska jag ta det lugnt dom sista dagarna här på semestern!

"You are the strength
That keeps me walking
You are the hope
That keeps me trusting
You are the life
To my soul
You are my purpose
You're everything"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0