Avspänning

God tisdagskväll gott folk! Jag känner mig faktiskt lite duktig idag. Jobbat som vanligt efter det åkte jag direkt för att ta ett pass på gymmet. Ett pass som var riktigt hårt. Tränade mycket mage och armar. känns i armarna nu. Sedan nu för bara en liten stund sen har jag faktiskt gjort något åt mina dammsamlare... mina gamla hockeypriser man fick när man spelat cup. Stod bara där i en hylla och samlade damm. Så nu är dom nerlagda i en låda på vinden och en del annat har även plockats ner i en annan hylla och gjort plats för lite annat. B.l.a mina dvd filmer som flyttats upp ur lådan till hyllan. Blev i vilket fall mycket bättre! Så nu tycker jag att jag är välfötjänt av att sitta här en stund.

Jag jobbar på ett vääääldigt generöst ställe har jag märkt nu. Innan vi skulle gå hem fick vi lönekuvertet OCH en påskpresent! Hur många företag delar ut det? Inte många skulle jag tro. Men ja det kanske inte var så kul present. Eller vad sägs om en cd skiva med avspänningsövningar? Jag satte i den i datorn när jag kom hem för att se vad det var och jag kan säga att den åkte ur lika fort! Spara tills man blir gammal och uppskattar sådant kanske.

Idag har jag även kommit underfunn med att min nya favorit i Aladdin askarna är Apelsintryffel.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0