Bjuden?

FYYY! Så får jag väl säga till mig själv. Det är många som varje dag besöker min blogg men jag gör er alltid lika besvikna när det inte hänt något nytt sedan sist ni besökte den. Men nu äntligen kommer en liten updatering.
Jag tror jag lägger ner alldeles för mycket tid framför playstation nu för tiden. Men vilket är egentligen bäst? Att sitta här eller sitta och spela ps? Det är väl egentligen lika illa båda delarna. Egentligen borde jag göra något helt annat såsom att träna eller något liknande. Men det kan man ju inte göra hela tiden heller. Träningen ska jag ta tagi imorgon igen. Varit lite dåligt med det på sistone. Så imorn direkt efter jobbet bär det återigen iväg till gymmet.

Helgen som var tycker jag var relativt lugn. Mest tagit det lugnt med älsk. Eller ja i alla fall fredag och lördag kväll. I lördags kväll blev det även lite vin till melodifestivalen som även niklas och fidde gjorde oss sällskap till. Niklas är för övrigt kass på Singstar! Men det visste ni kanske redan.

Nå jag jag redan nu börjat spåna lite om helgen som kommer. Finns det någon anledning tros? Ja faktiskt så gör det det. Jag går ju nämligen och blir 20 på lördag om det undgått någon. Tänka sig att lilla jag håller på att bli så stor. Och ja på lördagkväll är det då tänkt att ha lite "partaj" skulle man väl kunna kalla det. Och ja jag tror nog att jag nästan bjudit alla som jag har kommit på. Men är det någon som känner sig glömd? Eller är det någon som hemskt gärna skulle komma och göra oss sällskap i vårt stora glada gäng så är det bara att skriva en kommentar eller ja på något sätt säga de. Finns alltid plats för någon mer. Alltid trevligt med mycket folk.
Det är inget presenttvång men va fan ni vet ju själva hur det är. Presenter är alltid uppskattade ;)

Ha det så hörs vi förhoppningsvis snart igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0