Dags igen!

Påskdagen har väl ungefär gått halvvägs tycker jag. Inte varit uppe allt för många timmar. Steg ur sängen vid halv 1. Men jag tycker att jag var värd det. Inte sovit länge på väldigt länge känns det som. Så det var jag värd.

Idag är det återigen dags att korka upp burkar och flaskor. Det är utgång! Basshunter står för underhållningen på scenen i Parken. Kanske inte det som är höjdpunkten direkt. Men jag räknar med att det kommer bli mycket folk. För det blir ju lite roligare med folk. Så pallra er dit gott folk. Och Niklas tar ansvaret för förkröket. Skönt att för en gångsskull vakna upp imorgon och känna att man måste städa hela rummet.

VIll även i detta inlägg kasta en rejäl känga på Bilddagboken! Man hinner inte ladda upp alla bilder innan man loggas ut och man får börja om igen! Hänt två gånger nu. Men denna gången har jag nog lyckats överlista deras dumheter. Bilderna som håller på att läggas upp är från Elmia igår. Så vill ni avnjuta några vackra och snygga bilar så besök den gärna!

<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Intresserad utav att få gratis underkläder hemskickat?
http://fameislessthaninfamy.blogg.se/1206274509_okej_intresserade_uta.html

2008-03-23 @ 16:06:09
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0