DÖD är rätt ord!

Ja det är verkligen så det känns just nu! Kom hem för en liten stund sen. Innebandy är väldigt kul. Men väldigt jobbigt om man bara är 8 st och spelar på fullplan. Lägger jag mig i sängen somnar jag på direkten! Men jag kan inte göra det. Måste hålla mig vaken tills Madde är redo för hemfärd. Lär nog dröja ett tag. Men jag kommer vänta!
Sitta här eller kanske spela lite playstation. Återstår att se.
Njuter faktiskt inte fullt ut av mitt playstation än. Det kan jag inte göra förrän jag införskaffat en lite större tv. Men det sker när lönen har anlänt. Då ska det spelas lite mer. Nej nu ska jag bege mig in i duschen för andra gången denna fredag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0