Gör det ni med

Ja nu har jag varit så fräck och lånat en några frågor av herr larsson. Jag tycker allt ni ska göra likadant och svara! Så får vi se vem som har dom roligaste svaren.

- namn: Andreas Erik Åhlin
- smeknamn: Åhlin, Olle (är det nåt mer?)
- födelseplats: Gislaved
- ögonfärg: Blå
- hårfärg: Blont.
- längd: 1.75
- skostorlek: 41-42.
- höger- eller vänsterhänt: Höger.
- stjärntecken: En såkallad fisk.

STEG 2
- din första tanke när du vaknade: Vill ligga kvar här jämte madde
- när somnade du: Jadu nångång vid halv 1 kanske. 

STEG 3
- Öl eller Sprit: Får nog ta och säga sprit
- Sex eller mys: Ojdå svår. Men mys skulle jag nog välja.
- singel- eller dubbeldejt: Spelar mindre roll
- Att göra det inne, eller ute: Kan ju vara lite kallt ute ibland. Men vad spelar de för roll?
- Vit eller svart partner: Som om det spelar nån roll

STEG 4
- har du sex: Jodå klart
- dricker du: När jag känner för de
- tränar du varje dag: Njae men varannan i alla fall.
- mastruberar du: Vem gör inte?
- är du upphetsad: Inte just nu kanske.
- tror du att du någonsin varit kär: Klart. Är det nu till och med 
- gillar du porrfilm: Na det går ju klara sig utan
- tror du på gud: Vem är det?

STEG 5
Har du under den senaste månaden...
- druckit alkohol: Jahadå
- rökt: Ja i samband med förra frågan
- gått på dejt: Nej det har jag inte va?
- haft sex: Ohja
- ätit en hel ask mask: Nej. Om någon nu inte lagt en hel ask mask i min mat
- stått på en invandrare: Ja det är ju jätte ofta man gör det?
- blivit dumpad: Nej och det är jag glad för
- fejkat: Verkar lite onödigt
- kysst en med samma kön: Nej det tror jag inte 
- nakenbadat:: Inte den senaste månaden i alla fall
- färgat könshåret: Haha känns väl lite onödigt
- stulit något: En banan extra på jobbet. Räknas det?

STEG 6
Har du någonsin...
- däckat eller varit jättefull: Ja det har ju tyvär hänt.
- blivit kallad bögjävel: Hm inte vad jag kan komma på.
- blivit nerslagen: Jag nerslagen? Haha det var det dummaste jag hört.

STEG 7
I framtiden...
- hur gammal vill du vara när du har trekant: Spelar väl ingen som helst roll.
- har du namn på ditt underliv: Nej det har jag inte haft tid med. Är ju en mycket upptagen man
- din konstigaste fantasi: Kommer jag inte på just nu.
- vem vill du bli när du blir gammal: Kungen. Men i en version som är lite bättre på det där med läsa och skriva

STEG 8
Hur ska din drömkille/tjej vara?
- bröst/penis: Har ingen betydelse
- könshårfärg: Vem bryr sig om sånt?
- långt eller kort hår: Långt är alltid fint
- klädstil: Måste ju vara lite medveten i alla fall.

STEG 9
- antal sexleksaker du äger: Flera tusen. Men har glömt var dom är
- antal piercings: Någon sådan finns inte
- antal tatueringar: Ingen än så länge. Men ligger inte långt bort.
- antal gånger har du fått ett fult ragg: Usch det har väl hänt någon gång
- antal av dom du ångrar: Antagligen lika många som dom var 

FAVORIT...
- ställning: Finns några att välja på.
- plats: Sängen är ändå bekvämast men finns ju andra fina ställen också. Duschen t.ex.
- kroppsdel: Lilla magen

BRUKAR DU...
- titta dig själv i spegeln: Ibland måste man ju få göra det också
- stöna: Maybe baby
- skrika: Så kul ska vi inte ha det
- drömma sexdrömmar: Det händer allt
- ta droger: Nej usch lite väl mycket kanske
- försöka vara bäst: Alltid
- klä dig i det motsatta könets kläder: Nej det räcker väl med att andra gör det
- gå till ungdomsmottagningen: Bara med skolan

NÄR...
- kysstes du senast: Idag vid kvart i 8
- läste du ett reklamblad senast: Hm Onsdas tror jag
- var du på konsert senast: Oj kommer jag inte ihåg.
- hade du sex senast: This morning
- ljög du senast: Var nog ett litet tag sen
- är det sommar: När man åker utomlands

VEM...
- saknar du: Hon som sitter i skolan just nu
- vill du döda: Ojoj så mycket tid har jag inte
- rörde dig sist: Madde
- vill du slå: Jonas för han hämtar aldrig sin cykel
- vill du kittla: Madde. Alltid lika kul!
- kramade du sist: Måste vara madde det med 
- vill du prata med:  Finns väl många
- skrek du åt sist: Kommer jag inte ihåg.
- vill du vara som: Ingen aning
- sov med dig senast: Madde. Mys!
- ringde dig senast: Niklas

HAR DU...
- tagit en snabbis idag: Ja kan man nog säga
- brutit några relationer: Ja hela två stycken
skrattat åt någon ful jävel: Ja det har allt hänt
- varit full än: Ja men inte just nu 
- bra självförtroende: Självklart
- sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nej faktiskt inte. Man behöver ju inte göra det varje dag
- stulit något: Hm har jag säkert nångång
- lämnat landet: Ja man var ju tvungen att göra det när alla letar efter en.
- spelat rysk roulett: Lite väl dramatiskt kanske
- tuttat eld på någon: Inte en stackars liten försvarslös legogubbe i alla fall!
- gjort något sexigt: Hela tiden ;)

HUR...
- kysser du: Det är nog bäst att fråga någon som vet. Men jag har fått en känsla att det är bra?
- är du i sängen: Samma som föregående fråga?
- mycket pengar har du: Sådär lite lagom så man kan unna sig saker

Sådär. Tog sin lilla tid men kul var det och hoppas fler gör det! Nu ska jag bege mig och träna. Hörs senare

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0