Långfredag

Snart är denna långa fredag över. Men äh lång är den väl egentligen inte. Sov bort förmiddan eftersom det var parken igår. Men det är väl inte ens värt att nämna. Var inget folk alls och inte värt 140 kr. Så det blev hemgång rätt tidigt.
Idag har man varit i Borås och hälsat på farmor och farfar och käkat lite påskmat. Aldrig fel. Fick mina födelsedagspresenter av dem också. 1000 kr och lite städartiklar. Kan säga att jag kommer inte behöva köpa mycket när jag flyttar hemifrån. Har i princip allt som behövs i köket. Förutom gryta och stekpanna. Men jag tippar på att det blir nästa steg.

Har nu även lyssnat på webbradion där dom sände från matchen Leksand-Brynäs. Riktigt derby och jämn match. Tyvär fick Leksand stryk med uddamålet. Och kommentatorn var ju verkligen jätte bra... NOT! Kunde ju knappt hockeyreglerna.

Nej nu blir det att kolla på Jericho och sedan någon film kanske. Upp tidigt imorn för att åka till Jönköping och Elmia imorn för bilmässan. Ska bli kul!

Usch vad jag saknar Madde! Inte hört något från henne sen igår morse innan hon åkte. Jobbig vecka det här!

<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godkväll:)

2008-03-21 @ 21:13:50
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0