Lyckad 20 årsdag

Goddag mina vänner. Söndagen är kommen igen. Och jag trodde inte det skulle vara så bra som det faktiskt är nu. Trodd eman skulle ha en fruktansvärd huvudvärk och inte lust till något i matväg. Men så blev faktiskt inte fallet! Huvudvärken undvek jag nästan helt. Bara en liten stund på morgonen och maten slank ner den också.

Gårdagen blev faktiskt lyckad. Mat, dryck och trevligt sällskap. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det va. Så jag får ta och tacka för en underbar kväll och tacka för alla presenter! Ni gjorde min 20-årsdag ihågkomlig!

Dock var det ju lite jobbigt att städa undan allt. Men mycket städade vi undan innan vi gick och la oss så det blev inte fullt lika mycket att plocka undan idag på morgonen. En morgon som vi gick upp redan vid halv 9 eftersom vi trodde det skulle ta lite tid att städa och vi skulle vara på Hestraviken kl 1 och fira maddes pappa. Men vi blev klara vid halv elva redan. Så vi kunde i princip sovit 2 timmar till.

Jag skulle också vilja tacka Amanda som gjort om min blogg. Tycker den blev skitfin faktiskt! Jättenöjd!


Är det någon som saknar en The stray Boys kofta så hör av er. Den finns här.

Återigen tack för en underbar dag!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0