Måndag Söndag

Goddagens. Idag är det söndag. Eller? Nej det är måndag men ändå söndag. Känns skönt att vara ledig en måndag. Skönt kommer det bli med en 3 dagars arbetsvecka. Sånt gillar vi.
Igår var det parken som gällde och vi tog niklas rum i besittning för förfestandet. Mycket folk var det men det gick rätt lugnt till. Trevligt var det. Och parken var inte sämre. För första gången på länge var det väldigt mycket folk. Va nästan lite svårt att ta sig fram. Men mycket trevligt folk träffade man. Inget man klagar på precis.
Och sedan slapp man ju gå hem eftersom Kalle var nykterist denna kväll så han körde hem mig. Blev en stunds samtal också med honom och emelie om allt mellan himmel och jord.

Vaknade rätt sent idag men det var skönt att sova ut. Sedan nu har man suttit och kollat på massa diabilder. Jag vet det är lite gammalmodigt men lite kul att se alla gamla kort när man var alldeles nyfödd. Men vilken fettklump man var! Usch! Tur att man inte ser ut så nu!

Tycker Madde kan komma hem nu! Saknar henne väldigt mycket. Det blir ännu jobbigare när mina sms jag skickar till henne inte kommer fram. Men jag får hennes. Sånt gör mig irriterad. Ska se om min bror är lite snäll så man kan få skicka nåt sms från hans mobil varje dag eftersom han har telia.

Ha en fortsatt bra söndag eller just det måndag menar jag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0