Saker förändras

Tjolahopp. Tisdag natt har det blivit och halva veckan är gjord nere på GA. Skönt!
Måste faktiskt säga att vissa saker har förändrats därnere dessa två dagar. Det är nämligen det eviga störobjektet Roger som har förändrats! Det hela hände efter det att vd:n va inne och skällde lite på honom igår eftermiddag. Och efter det var han helt annorlunda. Han hjälpte till och var inte alls lika sur som vanligt. Och än så länge håller det i sig. Hoppas det fortsätter likadant samtidigt som jag faktiskt vill bli av med honom och få in någon ny. Facket har tydligen kontaktats och enligt dom ligger det hot som han gjorde i fredags som underlag för avskedande. Men jag är mycket tveksam till att GA kommer gå så långt. Hot har förekomit tidigare utan att någon avskedats. Men saker och ting kan ju förändras som vi vet. Ska bli spännande och se vad som händer i framtiden.

Förresten så har jag kommit på att det är jobbigare att få av sig en piké som man råkat sätta på fel håll än en vanlig t-shirt. Det ni!

<3

Kommentarer
Postat av: <3<3

jaså du har du kommit på det ;P hurdå?
huhu saknar diig ;P

2008-03-12 @ 11:30:45
URL: http://maaddiie.blogg.se
Postat av: Andreas

haha jag råkade ut för de när jag skulle byta om efter jobbet :P hade lite problem ^^
Saknar dig med älsk!

2008-03-12 @ 12:14:38
URL: http://andrur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0