Sega måndag

Suck! Det är månadg igen och som vanligt är det bara jobbigt. Man vill bara ha helg igen och kunna sova ut och göra lite vad man vill. Dagen har varit seg. Segt på jobbet gått väldigt långsamt. Och jag skulle egentligen ha tränat men jag kände mig så seg så blev inget med det. Utan istället blev det att jag sov en stund. Blev visst 2 timmar. Men man blir bara sur när man vaknar och inser att man får inte sova mer även om man verkligen skulle vilja det! Idag blir det ju inte sängen så tidigt heller. Eftersom ikväll börjar 100 Höjdare igen. Ser verkligen fram emot det! Träffa USA:s 100 skönaste människor. Kan ju bli väldigt intressant eftersom det finns väääääldigt många konstiga filurer i det där landet.

Imorgon blir det träna igen! Jepp! Men veckan är ändå rätt skön. Jobbar bara till på torsdag. Och torsdagen är som en fredag så slutar kl kvart i 12. Inget jag klagar på direkt.

Saknar redan. Hur ska jag klara mig en hel vecka sen? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0