Skär dig inte idag!

DÅ var det äntligen långhelg. Kändes väldigt skönt att gå hem redan vid tolv på en torsdag! Inte varje dag man får förmånen att göra det. Så det tackade man inte nej till. Men ingen rast ingen vila. När jag kommit hem var det bara att byta om till träningskläderna och sätta sig i bilen igen och åka till gymmet. Det blev ett långt träningspass idag. Kan vara skönt att ha det ibland med.
Dagen kunde faktiskt inte börja bättre. Efter att ha ätit frukost vid kvart i fem snåret så var det bara att ringa upp madde som redan varit uppe sen kl 3. Varför? Jo hon begav sig av till Egypten och El Gouna idag. Planet lyfte kl 07.15 såg jag och när jag gick upp befann de sig redan på flygplatsen. Så jag fick mig en liten pratstund med henne. Kan säga att jag kommer eller rättare sagt saknar henne redan! Usch jobbigt att inte kunna träffas på en hel vecka. Men jag unnar henne denna resa! Men ser fram emot nästa helg när hon kommit hem och vi åker iväg till Stockholm för en ja kan man säga en romantisk helg? Tja varför inte. Ska bli väldigt mysigt i alla fall.

Ikväll blir det utgång. Parken är det som gäller. Vet inte alls om det kommer bli något folk. Förhoppningsvis blir det de. Men Marie Piccaso och Caracola är ju där i alla fall. Alltid något.

Nej nu ska jag njuta vidare av min långhelg.

Ha det fint!

Now you're to far away! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0