Svår uträkning

Det har redan gått och blivit onsdag natt. Vart tar tiden vägen? Det var ju helg nyligen. Och nu är det helg snart igen. Inget man klagar på precis men känns lite som att veckorna bara försvinner utan att man hinner göra något. Tur att man är ledig på helgerna så man hinner med något då. Och denna helgen som kommer är helt oplanerad. Så det återstår att se vad som kommer ske. Men jag hoppas få träffa min underbara madde lite. Henne saknar jag som fasen som Hans af Klas hade sagt. Hua hur ska det gå när hon åker till Egypten nästa vecka? Kommer ju sakna ihjäl mig. Tur att jag får träffa henne en hel helg när hon kommer hem. Ser jag fram emot väldigt mycket!

På jobbet idag har det varit mycket flum tycker jag. Man skulle kunna tro att det var torsdag kväll. Men det är alltid lite roligare när det är en så lättsam stämning. Vi har även räknat ut att vi har inte alls många hela veckor kvar fram till midsommar. De flesta består av 3-4 dagar bara. Nästa fredag är vi lediga och även måndagen efter det är vi lediga. Vilket innebär LÅNGHELG! Jippi! Skönt skulle man kunna säga.

Och nu återstår bara att säga godnatt och som dom hade sagt i Tyskland:

Ich liebe dich <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte dags att ta bort länken nere i högra härnet? :P

2008-03-14 @ 02:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0