Svettig och jävlig

Sådär nu är man färdigtränad. Och nu ska jag beskriva hur jag känner mig.

Tänk er en hårt arbetande man som använder sina händer i arbetet och inte har handskar. Smutsig och jobbar i ett järnverk eller liknande där det är 40 grader svetten bara rinner ner från pannan och smutsen väller ut under dom långa naglarna han inte gjort något åt för att han jobabr hela tiden. Hans hår är väldigt "fett" och frisyren är gjord av sängen.

Ungefär så känner jag mig nu. Därför ska jag göra något åt det så jag blir det där goluktande killen med snygg frisyr och fräscha kläder igen.

Jag vill även passa på att utnämna Damien Rice till dagens artist. Riktigt sköna låtar. Lugna och otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0