Ta fram "skillsen" i mig

Jaha nu sitter man här mitt i sminkandet. Ja det är inte jag som sminkar mig. Utan två damer som kom för att låna toalett och alla speglar dom kan komma åt. Lagfest står på schemat för dom. På mitt schema för kvällen står innebandy! Tro det eller ej! Det var ett bra tag sen kan jag säga. Måste vart när man fortfarande gick i skolan och hade idrott. Men det ska bli kul att få ta fram sina talanger som ligger och gömmer sig någonstans långt inne i handlederna. Kommer äga helt och hållet! Tro mig! Eller något sådant. Nej men det ska bli trevligt. Kul att göra något annat och inte bara festa varje gång man gör något. Kommer väl vara helt död men det får man ta. Så det blir mycket träning idag. Först varit och tränat ganska hårt på förmiddagen och nu detta. Tufft!

För övrigt är det inte mycket bestämt inför morgondagen. Men något ska det nog lyckas bli det tror jag allt.

Ha det fint!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0