Torsdag förmiddag

Jaha dags för sista arbetsdagen denna vecka. SKÖNT! Och jag har varit jätte duktig idag tycker jag. Var och tränade vid 10. Sen efter det har jag faktiskt städat bilen lite grann. Se om jag hinner torka den invändigt imorn innan vi åker. Det var behövligt kan jag säga! Och nu när jag beger mig till jobbet har jag också tänkt tvätta den. Ser ut som en grushög i princip. Inte så kul att komma till storstan med en sådan.

Ikväll landar hon! 18.40 slår landningsställen i marken på landvetter. Åh så jag har längtat efter henne! Får väl antagligen inte träffa henne idag men prata med henne hoppas jag att jag får. Imorn bär det av till stockholm och det ser jag verkligen fram emot! Kommer bli en mysig helg i storstan!

Men först blir det ett arbetspass. Ha det fint så hörs vi nog snart igen

Miss you! <3

Kommentarer
Postat av: A

Andreas har en ful blogg. MOHAHA

2008-03-27 @ 16:49:38
Postat av: Andreas

Gör nåt åt de då :P

2008-03-28 @ 00:34:24
URL: http://andrur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0