Hur snabb är DU?

Det är alltid lika kul eller irriterande, eller vad man nu vill kalla det. I den lokala gratistidningen Västbo Andan finns något som kallas Veckans Bananskal. Och det finns ett ämne som nästan varje vecka är med. Nämligen Ica Kvantums familjeparkeringar. Ofta är det folk som klagar på att vanliga personer utan familj använder de extra breda parkeringarna och därför blir barnfamiljerna utan sådan parkering.
men det har börjat bli lite tjatigt att hela tiden läsa dessa klagomål. Och uppenbarligen är det någon mer än jag som börjar tröttna på det. I dagens Västboandan var det någon som klagade på folk som klagar på folk som använder dessa parkeringar. Börjar det inte bli lite väl överdrivet?
Jag hatar folk som klagar på folk som klagar. Då blir ju båda lika stora kålsupar! Jag ska skicka in ett bananskal till folk som klagar på folk som klagar!

Förresten hittade en rolig sak på nätet innan. Man kunde gå in och se hur många ord man klarade av att skriva per minut. Kom upp i 35 st! Inte illa tycker jag!
testa själva: Hur snabb är DU?

Kommentarer
Postat av: Anna!

45 klarade jag! Se dig besegrad :)

2009-04-16 @ 09:50:22
Postat av: Larsson

Haha, jävla klagande, man kunde tro att det är i örebro



Btw, jag fixade 50, sådeså

2009-04-16 @ 10:19:00
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Då fick du ni nog lite lättare ord ;) Vänta bara så ska jag se till att få 55!



Jag vet. Fattar inte vad det är med folk!

2009-04-16 @ 17:19:39
Postat av: Amanda

Jag fick 53 ;) Slöfock!

2009-05-13 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0