Ska till polisen imorgon!

Oj det har varit lite dåligt med uppdateringar här har jag märkt. Illa illa! Det är nog så att jag har absolut inte orkat skriva något de senaste dagarna. Det är väldigt påfrestande på jobbet och är helt slut när jag kommer hem efter oftast någon timmes övertid. Det är fullt upp från kl 7 på morgonen till kl 17 på eftermiddagen i princip. Men fy fan så skön lunchen är kan jag säga! Den som tar lunchen ifrån mig lever inte länge till! Bara sitta ner och koppla bort alla tankar på jobb. Underbart kan jag säga!
Skönt är nu också att jag är ledig imorgon. Skönt med en mellandag sådär. För imorgon ska jag nämligen till Jönköpings Polishus för att skriva Svenskprov som ett första steg mot polisutbildningen. Ska bli spännande att se hur det går.
Kul att jag slipper åka själv också. Madde och Malin följer med som sällskap. Så det lär väl bli stan efter provet antar jag. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0