Helgen som alla älskar

Det är torsdag och det är snart helg igen! Den där helgen som verkligen alla ser fram emot. Att längta efter helgen är nog det som alla människor har gemensamt. För vem älskar inte att få ligga och dra sig lite extra länge en söndag morgon eller vem tycker inte om att vara ledig en hel dag och bara få vara med nära och kära? tvivlar på att det finns någon som gör det.
Den här helgen ska nog  bli bra för min del också tror jag. Blir troligtvis en lugn helg. Umgås med Madde en hel del. Känns som evigheter sedan vi umgicks väldigt mycket.

Jag har fått en liten däng av Mats Ronander. Älskar låten "Gör mig lycklig nu" som han gör med dansken Kim Nielsen.

Mats Ronander - Gör mig lycklig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0