Stora byggslaget

Är det något man ska se på televisonen just nu så tror jag att det är Stora Byggslaget på TV3. Tycker det verkar rätt bra faktiskt efter 25 minuter. Så det tror jag nog att jag kommer följa i 8 veckor framöver.
Helgen har annars varit väldigt bra tycker jag. Gårdagskvällen var riktigt trevlig hos Maddes brorsa och hans fru. God grillad mat och trevlig atmosfär. Och idag har det varit fullt upp. Promenad på morgonen och sedan lite stakettvättning och solning och nu i eftermiddag fotboll. Madde och co vann återigen stort med hela 8-0 mot Hultsjö. Inte jättekul match. Spel mot ett mål i princip.
Ska bli skönt med en kortvecka igen. Många sådana nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0