Världens kanske bästa korsning

Ja vilken underlig dag det har varit idag. Den har varit lite annorlunda men ändå inte. Allt har rullat på som vanligt men ändå inte. Farsans jobb kursade samtidigt som han fick ett annat glädjebesked. Brorsans missförstånd om halkbanan med Lasse, Ronaldo går troligtvis till Real Madrid för över miljarden och sist men inte minst. Koenigsegg köper saab!!! Vilken nyhet alltså! Det kan ju bli hur bra som helst. Då förblir Saab svenskt dessutom! Och jag skulle vilja se den korsningen mellan en Saab och en Koenigsegg! Ojojoj! Den bilen skulle jag nog vilja ha utan att ha sett den.

En vanlig dag men ändå inte.

Förresten. Kalla mig nörd, tönt eller vad som helst men jag kunde inte låta bli. Jag slog till och beställde ett The Sims 3! Något säger mig att det är väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Hahahahaha, Jag beställde också The Sims 3 innan, Vi kan lana! :P hahaha

2009-06-11 @ 22:27:07
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Postat av: Niklas

Bilen kommer heta SAABEGG. Bilen får absolut inte slå runt för då blir den döpt till vändstekt! Hehe ^^

2009-06-12 @ 00:17:43
Postat av: Andreas

HAha javisst! Jag längtar efter det som värsta nörden! haha



Haha får vi hoppas att den inte slår runt :P

2009-06-12 @ 17:33:53
URL: http://andrur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0