Bilvårdar Andreas

Det blev som jag skrev igår. Har gått och blivit bilvårdare nu. I två veckor ungefär ska vi hålla på. Det är 11 bilar som ska göras. Den första är gjord så nu är det 10 st kvar som står på tur. Och ja det är väl inte världens roligaste men va fan. Det är bättre än att bara sitta och glo. Sedan får man ju ju åka och köra lite fina bilar. idag var det VD:ns XC90 som gjordes. Den var verkligen inte fel att köra kan jag säga.
Fin blev den men det blir aldrig som om det var sin egen. Man går ju inte in för det lika mycket på något sätt.

Jag tror jag ska sätta mig och kolla lite på Cops nu. Det är faktiskt väldigt underhållande program. Vilka dumma idioter det finns! Säger bara USA, USA och skakar på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0