Gisledagarna 09

Helgen är snart över och det har inte varit vilken helg som helst. Det har nämligen varit Gisledagarna! Och jag kan säga såhär direkt att jag ger Gisledagarna 09 5 toasters av 5 möjliga! Det har varit två riktigt bra dagar. Fredagen var något lugnare än lördagen men ändå riktigt roligt! Och vilket sjukt fint väder vi har haft! Lördagen var otroligt underbar. Satt i solen och drack öl hela dagen och grillning på kvällen med trevligt sällskap och några nya bekantskaper. Alltid trevligt. Parken har nog aldrig varit så bra som den var igår heller. Det kunde helt enkelt inte bli mycket bättre än såhär.

Nehe nu ska jag rengöra min ena PS kontroll som min bror lyckades spilla öl på för några helger sedan hos Christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0